مشاوره کودک و نوجوان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 پرستار به دیدار مادر و پسر در صربستان می رود

سبک زندگی سالم داشته باشید

هر زمان که ممکن است ، اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما حاوی غذاهای متنوعی است. کارهای روزمره خود را با عزیزانتان تنظیم کنید و سعی کنید در یک زمان مشاوره کودک و نوجوان مشخص بخوابید و از خواب بیدار شوید تا خواب شما حفظ شود. با انجام شب های کامل به بدن خود کمک می کنید تا سالم بماند و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت می کنید. همچنین به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

تا جایی که به فرزندانتان مربوط می شود ، توجه داشته باشید که آنها به ساختارهایی نیاز دارند.

کمی برای خودتان وقت بگذارید

اعم از مدیتیشن مشاوره کودک و نوجوان ، گوش دادن به موسیقی ، تمرین ساز یا ماندن در آرامش ، وقت گذاشتن به خود کمک می کند تا اضطراب احتمالی را برطرف کنید. فقط چند دقیقه باید آرام باشید و تمرکز خود را روی نفس کشیدن بگذارید تا تأثیرات آن احساس شود. سن و سال آنها هرچه باشد ، کودکان نیز می توانند از این لحظات آرامش بهره مند شوند.

در فعالیتهای بدنی شرکت کنید

هورمون های تولید شده توسط بدن ایرانیان سایبر انسان پس از فعالیت بدنی باعث می شوند احساس شادی بیشتری مشاوره کودک و نوجوان داشته باشید. در هر سنی حتی پس از یک فعالیت کوتاه نیز کارساز است. دستورالعمل های دولت ، ورزش های بدنی را در خارج مجاز می دانند ، به شرطی که به صورت جداگانه ، نزدیک خانه و بدون اجتماع انجام شود. همچنین امکان تمرین فعالیت بدنی در خانه نیز وجود دارد. بسیاری از برنامه ها ماژول های ورزشی بدون سخت افزار را ارائه می دهند.

کولجا آرسیچ 2 ساله در خانه خود در صربستان کارتون ها را در یوتیوب تماشا می کند

قرار گرفتن در معرض نمایشگرها را محدود کنید

غالباً غرق شدن در اطلاعات می تواند باعث ایجاد وحشت و اضطراب شود. در تلویزیون ، رادیو ، مطبوعات ، رسانه های اجتماعی و اینترنت ، هجوم داستان های ویروس مشاوره کودک و نوجوان کرونا می تواند شما را غرق کند. حتماً زمان حضور در مقابل صفحه نمایش را محدود کنید.

>>> برای کودکان: رنگ آمیزی صفحات برای سرگرمی و استراحت

با مقابله با کارهای خانه مانند آشپزی یا نظافت با فرزندان خود ، در حالی که از صفحه ها دور هستید ، پیوند خود را با آنها تقویت می کنید.

برقراری ارتباط ، مبادله

انزوا می تواند راهنمایی کودک و نوجوان تمایل به داشتن احساسات منفی را افزایش دهد. اگر محدود به افراد دیگر هستید ، فعالیت ها یا بازی مشاوره کودک و نوجوان هایی را برنامه ریزی کنید که همه بتوانند در آن شرکت کنند. اگر تنها هستید ، از وسایل ارتباطی که در اختیار دارید برای تماس با عزیزان استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: